Monday, April 25, 2011

Chocolate Volcano...

The Chat& Makan session with frenz continues...2nd week edition;-)


wooo..look at the molten lava chocolate  with almond flakes, dark choc drizzle & a scoop of vanila ice cream. HEAVEN!!  @ only RM9.90 (Ala Carte) or RM7.90 (Ad-on) not bad at all.

Monday Lunch date with my bff, Nany at KD Pizza Hut after so many postponements (as usual bcoz of me & my so called 'bz' schedule).  Almost 3 weeks dah dia balik dari Tanah Suci barulah tadi jumpa dia kat area Kota Damansara near her office.  Fuhh...kenyangs jangan cakapla, almaklum its brunch for me and really enjoyed listening to the beautiful stories of her journey!

Tapi memang pun bila tengok pix bff di sana membuatkan hati tersentuh &  termenung sejenak......



amazingly beautiful!! itu baru tengok dalam gambar... 

Alhamdulillah, my closest friend dah pun menjejakkan kaki kat sana.  Bilakah agaknya masa 'kami' untuk sampai ke sana ye....?^-^  Doha, Qatar was the first middle east country I've ever been.  We stayed there for 10 days visiting SIL & family in jan-feb 2009.  

Sedikit memori ketika melihat Sand Dune buat pertama kalinya....

 
Up-close & personal with the Camels tapi dia b.u.s.u.k :-P


...mesti ada je nak menyelitkan pic diri sendiri hahahah

Wokay...that's enough! Tata



p.s: Maaf terbabas sikit dari tajuk sebenar entri ni..just sharing my keterpegunan melihat keajaiban Tanah Suci thru my bff's photo album!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...